EbbasBloggRight

Hej, för det första ett tack till dig som läser min blogg. Själv heter jag Ebba och bor lite untan för Göteborg. På min fritid går jag i gymnastik en gång i veckan och så till bringar jag min tid med familj och vänner :) Ja det var lite om mig :)

chill chill :)

Publicerad 2012-11-02 15:56:06 i Allmänt

Hej,
Nu sitter jag här med Nicole och har precis ätit och tagit kort. Ska ut och ta kort sen igen :) så inga kort på detta inlägg men jag vet att jag har lovat er och jag håller vad jag lovar :)
Men jag tänkte ta dagens låt nu kanske blir en till sen, haha BARA för att det är Fredag :) 
Men puss o Hej
 
Dagens låt är Diamonds med Rihanna 
 

Kommentarer

Postat av: wilma

Publicerad 2012-11-02 19:45:08

åhåhåh, älskr denna låten!!!!

Svar: Me 2 elr kanske inte älskar med gillar den! :)
ebbasbloggright.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela