EbbasBloggRight

Hej, för det första ett tack till dig som läser min blogg. Själv heter jag Ebba och bor lite untan för Göteborg. På min fritid går jag i gymnastik en gång i veckan och så till bringar jag min tid med familj och vänner :) Ja det var lite om mig :)

Gymnastik m.m

Publicerad 2012-10-13 19:12:00 i Allmänt

Tjoo alla människor, hur mår ni ?
Själv mår bra, är lite förkyld men det stoppar inte mig :)
Idag eller rättare-sackt i morse var jag på gymnastik, det var väll rätt okej för utom att Emilia,Emma,Julia & Moa var inte där :(
Så jag var där själv, okej inte själv det var ju andra där men aa ni fattar ;)

Sen när jag kom hem åt jag lite, och så har jag inte gjort något mer :/
Så jag passade på att blogga lite :)
Jag bloggade alldrig igår som jag skulle gjort...
Men puss o hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela