EbbasBloggRight

Hej, för det första ett tack till dig som läser min blogg. Själv heter jag Ebba och bor lite untan för Göteborg. På min fritid går jag i gymnastik en gång i veckan och så till bringar jag min tid med familj och vänner :) Ja det var lite om mig :)

Vet ej vad jag skriva :S

Publicerad 2012-10-09 20:47:35 i

Tjoo alla läsare :)
Just nu bloggar jag från mobilen, lite svårt men jag lär mig... Idag har jag varit i skolan not so fun.. Vi hade 2 lektioner matte !!! Ska ha matte prov på torsdag :/ och nästa vecka skall vi kunna ca 25-30 hav,sjöar & kanaler vad dom heter och vad dom finns någon stans... Jippie ;(
Efter skolan var jag med Nicole, vi var ute och tog foton var inne på datorn :) men nu skall jag gå och fixa lite skall upp klockan 5:30 typ...
Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela