EbbasBloggRight

Hej, för det första ett tack till dig som läser min blogg. Själv heter jag Ebba och bor lite untan för Göteborg. På min fritid går jag i gymnastik en gång i veckan och så till bringar jag min tid med familj och vänner :) Ja det var lite om mig :)

Skooola,Franska, kort dag! <3

Publicerad 2012-11-07 09:12:21 i Allmänt

Hej, har franska nu så kommer inte bli så långt inlägg.
Idag har jag inte bokat, så vi får la se vad som händer sen.
Idag så slutar vi 12:35 as gött!! Så det är en kort dag idag!!
Me like! Har inte bestämt mig om jag skall byta till Nattstad eller inte men om jag byter så säger jag till :)

Dagens låt kommer senare idag ;) Puss o Hej 

Söt Pauline <3
 

Kommentarer

Postat av: Nellie :)

Publicerad 2012-11-07 09:17:33

Nattstad är mycket bättre, snyggare plus att det är lättare att göra header! Man får mycket fler läsare också :) <3

Svar: Okej, tack <3
ebbasbloggright.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela