EbbasBloggRight

Hej, för det första ett tack till dig som läser min blogg. Själv heter jag Ebba och bor lite untan för Göteborg. På min fritid går jag i gymnastik en gång i veckan och så till bringar jag min tid med familj och vänner :) Ja det var lite om mig :)

Skooooolaa -.-

Publicerad 2012-11-06 16:22:28 i Allmänt

Tjoo.
Idag har jag varit i skolan, som vanligt... 
Nu är jag med Nicole och Moa <3 Jag har inte så mycket att skriva om.
Imon skall jag vara troligtvis med Klara. I hope!!
jag vet inte vad jag skriva om nu på dagarna när jag går i skolan? 
Inte så kul att veta vad man gör i skolan så kommentera vad ni vill att jag skall göra :P
Men puss o hej.
Dagens låt är... 
 
Dry my soul av Amanda Jenssen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela