EbbasBloggRight

Hej, för det första ett tack till dig som läser min blogg. Själv heter jag Ebba och bor lite untan för Göteborg. På min fritid går jag i gymnastik en gång i veckan och så till bringar jag min tid med familj och vänner :) Ja det var lite om mig :)

Tröööööött

Publicerad 2012-10-30 09:52:05 i Allmänt

Hej, alla fina människor som läser min blogg :D
Just ju gör jag inget mer än att bara slappa, så jag tänkte blogga.
Idag skall ajg inte göra något speciellt har inget "upp bokat" men jag ringer nog en kompis sen.
Igår var jag med Emma. Det ös regnade ute, så vi bestämde oss för att se på film. vi bakade choklad bollar, det gick förvånansvärt snabbt men aja e man bäst så är man ;)
Sen då så kunde vi inte bestämma vilken film vi skulle se Snow white and the huntsman eller rock of ages? Men det blev Snow white and the huntsman. Den var sjukt bra så den räkomenderar jag!! Ja det finns inte så mycket mer att säga. Puss o Hej

 

Lite bilder från instagram.
Instagram - ebbaklofverskjold

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela