EbbasBloggRight

Hej, för det första ett tack till dig som läser min blogg. Själv heter jag Ebba och bor lite untan för Göteborg. På min fritid går jag i gymnastik en gång i veckan och så till bringar jag min tid med familj och vänner :) Ja det var lite om mig :)

Middag med Bästis ! <3

Publicerad 2012-10-27 17:24:00 i Allmänt

Tjoo ;*

Om ungefär 45min så kommer Nicole (http://funkymonster.blogg.se/)
Och hennes famlij hit och ska äta middag, ska bli sjukt kul och längtar!
Har hyrt filmer som vi skall se, maybe... och så ska vi troligt vis träffa några kompisar senare på kvällen.
Ja... Idag har jag varit på gymnastik, varit på torget, och så var vi hos farmor och farfar för farmor håller på att göra en mössa till mig så jag skulle testa den och så om hon skulle sticka mer på den.
Ja det var lite om idag då, men ni kommer lite bilder på vad jag har på mig, kanske inte det festligaste precis....

 

earcuff och en fläta i håret :P
 
 
andar örat har jag två örhängen 
 
tröja från JC (tror jag) och det står " 1 American true romace"
 
Byxor från: Vet ej 
 
 
 
egopix.....
 
 
Men puss o hej
 




 

 

Kommentarer

Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Publicerad 2012-11-03 12:04:46

Snyggt. :D

Svar: Tack =)
ebbasbloggright.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela