EbbasBloggRight

Hej, för det första ett tack till dig som läser min blogg. Själv heter jag Ebba och bor lite untan för Göteborg. På min fritid går jag i gymnastik en gång i veckan och så till bringar jag min tid med familj och vänner :) Ja det var lite om mig :)

Läxor,läxor & mera läxor....

Publicerad 2012-10-16 16:11:45 i Allmänt

Tjena, alla fin människor som läser precis detta nu, hehe...
Just nu gör jag inte så mycket, ska göra läxor och så.
Idag har jag varit i skolan, hade ont i huvudet nästan hela dagen, men det är över nu ;) 
Jag har inte så mycket att säga, så jag bloggar mer imon, men ni får har de så bra så hörs vi.
Puss o Hej.
 
Lite bilder från i förr-går ;) 
 örhängen som min kompis gjorde till mig :) <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela