EbbasBloggRight

Hej, för det första ett tack till dig som läser min blogg. Själv heter jag Ebba och bor lite untan för Göteborg. På min fritid går jag i gymnastik en gång i veckan och så till bringar jag min tid med familj och vänner :) Ja det var lite om mig :)

En rubrik skall vara här

Publicerad 2012-09-27 18:56:00 i Allmänt

Tjoo,
Hur mår ni?
Själv mår jag toppen! Idag var jag i skolan, och Nicoles mamma körde mig och Nicole till skolan!
Skolan har varit ganska kul...
Vi hade matte,No & Musik egentligen skulle vi ha idrott men vi fick se en "teater". Den handlade om att vi skulle vara försiktiga om våra datorer.
Ni som vet vad Barda är så han som är "spel ledare" han var med i den här "teatern".
Den var väll bra, men aa inte super duper ! Men man skrattade lite då & då.
 
Jag hade tänkt att skaffa lite mer kategorier så det skall ficksas, och ny header så småning om.
Men nu ska jag göra läxor...
Har de så bra.
Puss o Hej
 

Kommentarer

Postat av: MoaH

Publicerad 2012-09-27 21:09:10

var med och tävla om att bli veckans blogg! kram

Svar: Får se ;)
ebbasbloggright.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela