EbbasBloggRight

Hej, för det första ett tack till dig som läser min blogg. Själv heter jag Ebba och bor lite untan för Göteborg. På min fritid går jag i gymnastik en gång i veckan och så till bringar jag min tid med familj och vänner :) Ja det var lite om mig :)

Friday, it´s friday !!

Publicerad 2012-09-28 10:34:00 i Allmänt

Tjoo,
Hur mår ni, själv mår jag super!
Nu är jag i skolan och jag har engelska...
Idag skall jag åka in till Göteborg ska fira farafars födelsedag :)

Just de, jag är med i en tävling på
http://moahumle.devote.se/
Så var med i den så blir hon nog glad :P 
Men
Puss o Hej



Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2012-09-30 20:41:11

vinnare av veckans blogg är uppe + ny omgång! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela