EbbasBloggRight

Hej, för det första ett tack till dig som läser min blogg. Själv heter jag Ebba och bor lite untan för Göteborg. På min fritid går jag i gymnastik en gång i veckan och så till bringar jag min tid med familj och vänner :) Ja det var lite om mig :)

En lite "uppdatering" eller vad det heter?

Publicerad 2012-11-01 18:54:00 i Allmänt

Heeeeeeej :) Igen..? :D 
Nej, men som rubriken talar. Okej rubriket kan inte tala så vi säger så här istället:
 
Heeej :) Igen..? :D
Nej men som det står på rubriken så tänker jag uppdatera en ny kategori. Det kanske inte är någon uppdatering men aja ni fatar ;) 
Jag tänke ha Veckan spotify lista. Vad tycker ni?
KoMmEnTeRa :) 
Puss o Hej 

Kommentarer

Postat av: Tim

Publicerad 2012-11-03 09:49:49

vilken lista?

Svar: Den kommer på slutet av veckan, alltså idag ;)
ebbasbloggright.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela