EbbasBloggRight

Hej, för det första ett tack till dig som läser min blogg. Själv heter jag Ebba och bor lite untan för Göteborg. På min fritid går jag i gymnastik en gång i veckan och så till bringar jag min tid med familj och vänner :) Ja det var lite om mig :)

Migrän,varför?

Publicerad 2012-11-04 13:36:00 i Allmänt

 
 
Hej, blev inte så mycket bloggande igår efter gymnastiken.
På grund av den j*vla migränen. För er som inte vet vad migrän är så kan jag berätta en kort sammanfattning.
Den migrän jag har är: Det börjar med att i mitt ena öga får jag konstig syn, eller det börjar att smälta ihop i mitten av ögat. Det är sjukt iriterande och när jag blundar så har jag det också. Det är som en lite prick som bara blir större och större, om jag inte tar tabletter så kan jag inte se med det ögat eller halva ögat är normalt och halva ögat är suddigt och ibland kan jag inte känna av min arm/hand. Det tar ett tag innan det går bort och när det börjar gå bort då kommer huvud värken. Det är ingen vanlig huvud värk utan det gör så himla ont att man vill bli sövd och bara somna bort en stund! Det är lite svårt att förklara men hoppas ni fattar lite :)
Så det fick jag efter gymnastiken. Jag somnade i en halvtimma ungefär och så vakna jag, av att pappas kompis hade varit här och han skulle åka hem :D Och när jag vaknade så var allting borta. Jag var sjukt trött och klockan 6 skulle vi bort på middag. Men det gjorde inget. Det var god mat och efter rätt. Dom som vi var hos var mammas och pappas kompisar och dom har två barn som är 9 och 7 år och så har dom två en lossas bror som är 13år. Så ja, det var igår de :D 
 
Men som jag sa i förr förra inlägget så tänkte jag ha "Veckans spotify lista" det blirväldigt mycket idag men jaja :D 
Veckans lista är: Lunga låtar väldigt dålig blid jag vet men man ser la vad som står? Ifall ni undrar vilka låtar det är så bara kommentar så skriver jag ner dom till er :D
 
 
 
Dagens låt är : Could you be loved av Bob Marley.
 
 
Sen har jag två video som jag bara har lust att lägga ut :D 
 
Hon är "äckligt" vig
 
Ja det var de puss o hej :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela