EbbasBloggRight

Hej, för det första ett tack till dig som läser min blogg. Själv heter jag Ebba och bor lite untan för Göteborg. På min fritid går jag i gymnastik en gång i veckan och så till bringar jag min tid med familj och vänner :) Ja det var lite om mig :)

Film & Mys

Publicerad 2012-11-02 21:38:53 i Dagens låt

Heej snabbis nu då!
Ja just nu ser jag på Rock of Ages med lillebror<3
Verkar sjukt bra!
Men jag lovade er att jag skulle lägga ut bilder på när jag och Nicole tog blider så här är några av dom som blev bra! 
 
Älskar dig Nicole !  <3
 

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2012-11-03 18:14:36

Du var jätte fin i din fina mössa som farmor stickade

Svar: Tack, den mössan som Nicole har på sig är också min :)
ebbasbloggright.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela