EbbasBloggRight

Hej, för det första ett tack till dig som läser min blogg. Själv heter jag Ebba och bor lite untan för Göteborg. På min fritid går jag i gymnastik en gång i veckan och så till bringar jag min tid med familj och vänner :) Ja det var lite om mig :)

Yeah, it friday !

Publicerad 2012-11-02 13:04:47 i Dagens låt

HeJ, hur mår ni?
Själv mår jag bra :D Det är ju fredag !!! Jaa om ungefär 30min ska jag åka till Nicole!<3 Vi skall ta höst bilder och se på film! Kan dagen bli bättre? det sämsta är att hon skall och klockan 5 :/ så måste dra hem då, och alla är på handbolls cup så ingen är hemma. Men jag ska nog se till att någon är hemma :D
Jag lovar att bilderna vi tar kommer jag lägga ut sen!
Men ska bara fixa lite saker sen sticker jag till Nicki<3
Puss o Hej.
 
Bara för att det är Fredag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela