EbbasBloggRight

Hej, för det första ett tack till dig som läser min blogg. Själv heter jag Ebba och bor lite untan för Göteborg. På min fritid går jag i gymnastik en gång i veckan och så till bringar jag min tid med familj och vänner :) Ja det var lite om mig :)

Heeemma, :)

Publicerad 2012-10-31 16:53:52 i Allmänt

Hej, igen.....
Jag har kommit hem från "shoppandet" :D
Jaa... Jag gör inte speciellt nu, så inget kul att skriva om...
Men imon skall jag följa med min faster till Djur kliniken, där hon jobbar. Så kommer inte blogga för en jag kommer hem vid typ 5 eller 6 imon ;) Jaja... det var la de :) Jo just de... Dagens låt !! :O Okej dagens låt är ....

She Wolf (falling to pieces) Med David Guetta feat Sia ;) 


 
En varm choklad på Ellas cafe och glassbar :) 
   Lite andra blider :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela