EbbasBloggRight

Hej, för det första ett tack till dig som läser min blogg. Själv heter jag Ebba och bor lite untan för Göteborg. På min fritid går jag i gymnastik en gång i veckan och så till bringar jag min tid med familj och vänner :) Ja det var lite om mig :)

Bilderna,

Publicerad 2012-10-10 18:08:24 i Allmänt

Hej, igen jo här är bilderna på dom sakerna farmor & farfar köpte :)
Och vi var på Murveln och åt lunch :) 
 
  (Min är röd) från Hemtex
  På min dragskedja är vit ;)    från moki
 Från Monki
 
 
I den andra inlägget skrev jag Monky hehe, menade  Monki
Men nu ska jag gå, har matteprov imon :/
Puss o Hej
 
 
 

 
 

Kommentarer

Postat av: Sauwraa

Publicerad 2012-10-11 16:19:08

Heej! :p

Nu kan du vinna en länkning på min blogg genom att ställa någon fråga på min frågestund! :D

Ha en fin kväll. Kram

Svar: Okaj, ;)
ebbasbloggright.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela