EbbasBloggRight

Hej, för det första ett tack till dig som läser min blogg. Själv heter jag Ebba och bor lite untan för Göteborg. På min fritid går jag i gymnastik en gång i veckan och så till bringar jag min tid med familj och vänner :) Ja det var lite om mig :)

Fredas !! :D

Publicerad 2012-10-13 19:17:00 i Allmänt

Men igår var de den bästa dag!!!!!!!! helt sjukt.
Okej allt började med att vi skulle ta någon skit spruta så det var ju inte kul. Men klockan 9 skulle kizz biljetter släppas, jag och min kompis Moa hade frågat våra föräldrar om dom skulle vilja gå på de, eller jag fårgade min pappa och Moa frågade sin pappa, det som var att dom lät ju ganska förvånade, och så hade dom pratat med varandra och sackt att de kanske går.
Så på fredagen satt jag i franskan och Moa i spanskan och så pratade vi på skype, och så skrev vi typ nu är kl 9.00 :/
Då kommer några som redan tagit sprutan att vi skulle gå så jag hämtade Moa, och så gick vi tillsammans dit. Vi väntade tills det var våran tur, det gick ganska snabbt, och sprutan gjorde inte så ont som jag trodde, och så gick vi ut i "väntrummet" så ringde Moa sin mamma men hon svarade inte... Det gick några minuter och så var kl typ halv 10 eller något sånt, så ringde Moa en gång till och då svarade hon: Jag såg på Moa att hon blev ledsen så då trodde jag att nu var det skört inga biljetter till oss, och så hörde jag hur hennes mamma sa att vi fick dom bästa platserna. jag och Moa hoppade runt och skrek och grät. Lärarna som var i det rummet öppnade dörrarna som om det var krig eller något :D
Så såg det att det var jag och Moa, som skratta och så.
Man får inte svära men nu gör jag de :D
Det fan-i-mig det bästa som har hänt mig på länge.

Hallå vi skall gå på Kizz konsert !!!!! :O :O <33
Det är den 1 juni nästa år, så det är ganska långt kvar :/
Men jaja det är det värt !!
Och så är det i Stockholm så vi kanske skall bo på ett hotell :)
Jag är så sjukt glaaaaaad !! <3

(Och nu skriver jag Kizz med Z man kan också skriva med S)
Hehe hoppas att ni orkade läsa allt :D
Puss o Hej


 this is me :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela