EbbasBloggRight

Hej, för det första ett tack till dig som läser min blogg. Själv heter jag Ebba och bor lite untan för Göteborg. På min fritid går jag i gymnastik en gång i veckan och så till bringar jag min tid med familj och vänner :) Ja det var lite om mig :)

Göteborg...

Publicerad 2012-10-10 13:45:00 i

Tjoo,
Sitter i bilen och är på väg hem från Göteborg :)
Imorse gick jag upp 5:25. Farmor och farfar kom och hämta mig vid 6:00 ungefär. För jag skulle till sjukhuset.
Vi var klara ungefär vid 9:00 någonting
Sen så åkte vi till Allum i Partille. Det öppnade vid 10 så vi var tvungna att vänta lite men man kunde vara inne i huset eller vad man ska säga. Så vi slapp vänta ute/i bilen. När de öppnade alla affärer så gick jag och farmor till Åhléns. Det var en sjukt cool väska men den var konstig att hålla i (om ni fattar)
Så jag köpte inte den, sen så var vi inne på Hemtex. Jag fick en mobil-väska
(om det heter så) av farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela