EbbasBloggRight

Hej, för det första ett tack till dig som läser min blogg. Själv heter jag Ebba och bor lite untan för Göteborg. På min fritid går jag i gymnastik en gång i veckan och så till bringar jag min tid med familj och vänner :) Ja det var lite om mig :)

Header

Publicerad 2012-10-20 16:48:25 i Allmänt

Hello all the people :) 
Hur mår ni? Själv mår jag super, är lite förkyld men det gör inget :) 
Jag tänkte byta header men vet inte vilken.... vi får se vilken det blir kommentera gärna vilken ni vill ha :* 
Just nu är jag med Pauline, och vi gör inte så mycket, det regnar ut så man kan ju inte gå ta kort :/ 
Men nu ska jag vara lite social, :) 
Puss o Hej <33
1
eller
2
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-20 19:57:27

den du har nu.. :) <3

Svar: Okej :)
ebbasbloggright.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela