EbbasBloggRight

Hej, för det första ett tack till dig som läser min blogg. Själv heter jag Ebba och bor lite untan för Göteborg. På min fritid går jag i gymnastik en gång i veckan och så till bringar jag min tid med familj och vänner :) Ja det var lite om mig :)

Söndags prat...

Publicerad 2012-10-14 15:29:00 i Allmänt

Tjoo, all the people !
Just nu gör jag inte så mycket, har varit på innebandy match, min lillebrors lag spelade, så denna gången var de andra som spelade så nästa helg är det min lillebror som spelar :)
Och så chattar jag med Emilia =)
Men nu skall jag städa rummet och lite så.
Puss o Hej <3

Kommentarer

Postat av: Sauwraa

Publicerad 2012-10-16 13:22:49

Nu finns vinnaren av länkningen från frågestunden uppe på bloggen! :D Kika gärna in och titta om det blev du. :)

Ha en fortsatt bra dag! Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela